SO 18. 1. 2025 | 19.00h | Futureum | Vítkovice 3044, Ostrava
Narozeniny umění letos slavíme se zpožděním. Zato darů jsme si připravili požehnaně. První letošní koncert a zároveň první prostorová zkouška pro letní Minimaraton elektronické hudby proběhne tuto sobotu 18.1. ve Futureu v Ostravě.
Přijďte se podívat na nedávno otevřenou kulturní památku a poslechnout si, jak zní.
GERARD LEBIK (PL)
Gerard Lebik je zvukový umělec působící v oblasti improvizované, experimentální a intermediální hudby. V roce 2007 absolvoval Hudební akademii ve Vratislavi. Je autorem mnoha instalací a zvukových intervencí. Jeho tvorba je založena na stojatém vlnění, zpětné vazbě, oscilacích a rezonancích, jednoduchých tónech a bílém šumu, binaurálním a vícekanálovém zvuku. Spolupracoval mimo jiné s Keithem Rowem, Burkhardem Beinsem, Ryoko Akamou, Philem Mintonem, Davidem Maranhou, Noidem a Kasperem Toeplitzem. Je umělecký ředitel festivalu Sanatorium Dźwięku v Sokołowsku.
www.gerardlebik.net
STRACHKVAS
V tvorbě původem ostravského producenta Strachkvase, nyní usazeného v Brně, je jádrem klubová hudba, kterou dekonstruuje na pouhé fragmenty. Spíše než žánrové prvky ho zajímá rytmika, jež se pro něj stává materiálem pro další kompozici na imaginárním bílém plátně otevřeném pro audiovizuální experiment. Své dřívější EP Break-in vydal na labelu Gin & Platonic. Pro distribuci tří nových tracků pod názvem Blind Worm Variations si zvolil zahraniční platformu World Canvas rozprostřenou v disciplinárně přesahovém online fluidu mezi Londýnem a Helsinkami.
Blind Worm Variations (World Canvas): soundcloud.com/strachkvas-blind-worm
NAŠE ANO
Trocha improvizace, nervů anebo upocené pohody dělá z produkce dua Naše ano, v němž se sešli členové skupin Zabloudila, Ruinu (a mnoha dalších formací), vcelku normální obývákovou záležitost. Saxofon a syntezátor napoví, že se bude kopat. Půda je měkká a kontaminovaná, jako na skládce. Nejde ani tak o potřebu něco v ní hledat, jako spíš o radost z přehrabování a chuť se do ní bořit. Ladit, přepínat, občas se uvolnit.
soundcloud.com/klangundkrach/sets/nase-ano
NO PAVAROTTI
No Pavarotti vydali po jedenácti letech novou nahrávku nazvanou II a začínají znovu koncertovat. Duo bylo v letech 2009 až 2013 jednou z klíčových formací pražského experimentálního labelu Klang-und-Krach. No Pavarotti vznikli na podzim roku 2009 „na troskách skupiny The Ruin of Ruins“, jak praví legenda. Zrod dua byl umožněn nepravděpodobným průnikem zdánlivě neslučitelných naturelů: Jan Klamm, jehož přístup k hudební tvorbě byl programově antihudební, se začal zajímat o náznaky hudby v hluku, zatímco Luboš Rezek, skladatel a interpret písní, v sobě našel chuť prozkoumávat hluk, který se nachází za hudbou. Klamm s Rezkem o své tvorbě hovořili jako o improvizovaném popu a své nahrávky doprovázeli texty, které si libovaly v žánrové mystifikaci a vytváření fiktivního modelového posluchače. V letech 2009 až 2013 let No Pavarotti vydali pět oficiálních nahrávek a odehráli necelých šest desítek koncertů v osmi evropských zemích. Po vydání vinylu Season of the Weak v únoru 2013 následovala překotná koncertní aktivita, jejímž důsledkem byla únava vedoucí k pauze, která se nakonec protáhla na jedenáct let. Několik pokusů o návrat sice proběhlo, ale situace se změnila až na podzim roku 2023, kdy Klamm s Rezkem zcela neplánovaně vystoupili v Punctu. V dubnu 2024 No Pavarotti znovu zahráli publiku, tentokrát v ostravské Fiducii. V dalším průběhu roku následovala čtveřice jam session, během nich duo znovuobjevilo energii, která o jedenáct let dříve přispěla ke vzniku skupiny.
www.klangundkrach.org/no.pavarotti
www.nopavarotti.bandcamp.com
SÄKKIKANGAS + VJ JV
Martin Režný hraje na elektroniku a moduláry sólově nebo v improvizujích sestavách (Säkkikangas, Sklo, WOHRRE, Furuburasuto, OUTbetweIN) v škále od zahlcujícího hluku až po téměř nezachytitelné zvuky (Koncert pro zvěř na ČRo Vltava). Kazety, vinyly (ale i split disketu) vydává u Korobushka records. Jako Säkkikangas svá vystoupení nejčastěji spojuje s projekcí, ve které Jiří Volejník pracuje s analogovou manipulací živě vytvářené optické zpětné vazby. VJ JV mj. spolupracoval také s Atomic Candy Creeps, BNSU, Demdike Stare nebo Fire Like Fire.
LUCIE VÍTKOVÁ | CONCERT Thursday, October 24, 2024, at 6 PM Galerie Cella, Opava
One of the most prominent contemporary Czech composers and performers, Lucie Vítková/Luc Vitk, who has long lived and worked in New York, will perform their current work directly within the exhibition of Katalin Ladik.
Lucie Vítková/Luc Vitk is a composer, improviser, and performer (accordion, hichiriki, synthesizer, harmonica, voice, and dance) from the Czech Republic, living in New York. During their studies of composition at Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno (CZ), they have been visiting scholar at the Royal Conservatory in The Hague (NL), California Institute of the Arts in Valencia (USA), Universität der Künste in Berlin (D), Columbia University in New York (USA) and at New York University. Their compositions focus on sonification (compositions based on abstract models derived from physical objects), while in their improvisation practice, Luc/ie works with the characteristics of discrete spaces through the interaction between sound and movement. In Luc/ie’s recent work, they are interested in the social-political aspects of music in relation to everyday life and in reusing trash to build sonic costumes and instruments. They have been nominated for the 2017 Herb Alpert Awards in Arts in the category of Music, were commissioned by the Roulette Intermedium in 2017 and have become Roulette resident artist in 2018. They have put together two ensembles – the NYC Constellation Ensemble (focused on musical behavior) and the OPERA Ensemble (for singing instrumentalists). In their dissertation, Compositional Techniques of Christian Wolff and Social Aspects in Music, which was published in 2021, Luc/ie analyzed the music of Christian Wolff, researching on compositional techniques which change relationships between players to reform established hierarchies in music.
Luc/ie’s teachers and collaborators include George Lewis, Suzanne Cusick, Ellie Hisama, Miya Masaoka, Petr Kotík, Hitomi Nakamura, Teerapat Parnmongkol, Jolana Havelková, Muyassar Kurdi, Haruhiko Okabe, Jaroslav Šťastný, Teodora Stepančić, James Ilgenfritz, Mae May, and Graham Haynes.
The concert is being held as an accompanying program to the exhibition Katalin Ladik: Homo Ludens.
MÍSTO KONÁNÍ:
Slezská univerzita, Galerie Hauerova 4
Hauerova 4, Opava
Toto mezinárodní trio světově renomovaných hudebníků dokáže pracovat s neuvěřitelně širokým spektrem zvuků a nálad. Živelně se pohybuje v rozpětí od hutného energického projevu s přesahy do transovních hudebních struktur až k minimalistickým pasážím, které často vyústí do „romanticky“ zklidňujícího uvolnění.
Liudas Mockūnas originálně propojuje to nelepší z tradice baltské jazzové a soudobé vážné hudby. Šíře jeho žánrového rozpětí sahá od freejazzu a volné improvizace, přes progresivní jazz s prvky elektroniky až po klasickou hudbu. Mockūnas je hudebník, který dokonale ovládá své nástroje a dokáže svou hru naplnit nebývalou invencí a expresivitou. Vedle klasického způsobu hry na tyto nástroje používá vlastní osobitou techniku, v níž uplatňuje cyklické dýchání, perkusivní techniky i práci s alikvótními tóny a multifonií. Ve výčtu hudebníků a souborů, s nimiž spolupracoval a dosud spolupracuje, najdeme taková jména jako Marc Ducret, Otomo Yoshihide, Vladimir Tarasov, Mats Gustafsson, Barry Guy nebo Chris Speed.
V Dánsku žijící americký kontrabasista a hráč na euphonium Tom Blancarte se již více než dvě desetiletí pohybuje na poli experimentální a improvizované hudby. Je známý hlavně z působení ve hvězdném elektroakustickém ansámblu trumpetisty Peter Evanse, z free jazzového tria Totem, z post punkovéhu kvartetu Sweet Bandirty nebo z kodaňské kapely Tactical Maybe. Blancarte neustále posouvá umění improvizace do nových poloh a rozhodně se nebojí překračovat hranice. V jeho rukou se kontrabas stává buldozerem, který smete veškeré předsudky o tomto nástroji. S nejrůznějšími kapelami absolvoval turné po Severní Americe, Japonsku a Evropě, kde hrál jak na undergorundových akcích, tak i na prestižních mezinárodních festivalech.
Christian Windfeld je dánský improvizátor, perkusionista a skladatel, absolvent Královské hudební akademie v Aarhusu v Dánsku. Windfeld je pověstný svým minimalistickým, ale vysoce expresivním přístupem k perkusním nástrojům, kdy často redukuje svou bubenickou sestavu tak, že se soustředí pouze na jeden nástroj s cílem překročit obecné vnímání jeho schopností. Vedle živého hraní s celou řadou nejrůznějších formací má na svém kontě přes 30 nahrávek jako lídr a kromě hraní se věnuje i tvorbě zvukových instalací.
www.facebook.com/liudas.mockunas
www.marsken.com/about-tom
www.christianwindfeld.com
Spolupořadatelem akce je Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby Slezské univerzity v Opavě.
Vstupné dobrovolné.
Představení monografie Matěje Franka Smrt Slunce. Prázdná místa, která vychází u příležitosti stejnojmenné výstavy, proběhne ve čtvrtek 8. srpna v Domě umění v Opavě. Publikace vychází v edici Bludného kamene. V rámci představení proběhne komentovaná prohlídka výstavy a koncert experimentálního hudebníka Martina Režného.
Kniha obsahuje kromě podrobné dokumentace výstavy v Domě umění také přehled Frankovy tvorby od roku 2013 do současnosti a řadí ji do tematických kapitol, které uvádějí texty mezinárodního kolektivu autorů a autorek. Texty do publikace přispěli britský historik umění Mark Gisbourne, čeští historici umění Viktor Čech a Miloš Vojtěchovský a jihokorejská kurátorka Jieon Lee. Úvodní text napsala Barbora Kundračíková, editorka knihy a kurátorka výstavy. Společně s Matějem Frankem knihu pro tisk připravil grafik Pavel Coufalík.
Publikace vychází v autorské edici deseti kusů, které pro autora připravilo olomoucké Centrum grafických papírů. Vydání druhého nákladu je naplánováno na září 2024. Jako doprovodnou publikaci k výstavě pořádané Opavskou kulturní organizací, která trvá do 18. srpna, knihu vydává spolek Bludný kámen.
Vydání finančně podpořilo Ministerstvo kultury ČR.
Smrt Slunce
Mezi okamžikem smrti Slunce – jeho vyhasnutím – a momentem, kdy se o něm dozvíme, uplyne asi 8 minut. To odpovídá době, kterou potřebuje světlo – a v tomto případě tma – k překonání vzdálenosti mezi Sluncem a Zemí. O momentu, který se odehrál v minulosti, bychom neměli v daném okamžiku tušení a museli bychom jen nést fatální, nedozírné a nepředvídatelné následky.
Kolik smrtí Slunce v současné době probíhá a po které nastane kolaps toho, co známe? Pandemie Covidu, která na chvíli zastavila svět? Útok impéria, které zapomnělo zkolabovat, na Ukrajinu? Útok teroristů na Izrael a následné nepochopitelné nevybíravé srovnávání Gazy se zemí? Atentáty na vrcholné politiky v Evropě i USA? Toto je jen stručný výčet možných smrtí sluncí týkající se střední Evropy, a k jejichž následkům zatím nedohlédneme.
Krátce po zahájení výstavy mi někdo, nepamatuju si kdo, rozšířil mou perspektivu. Zmínil zrození nových Sluncí, které možná už proběhlo a probíhá, o nichž se ale dozvíme se stejným zpožděním.
18.7.2024 Matěj Frank
2. 5. 2024, 19.00
ROCK HILL MUSIC CLUB
28. října 258/296, Ostrava
Giants of all (un)jazz improvisation positions are coming to Ostrava. Beloveds of jazz festivals and DIY scenes E converso, the cream of the crop from Wrocław’s Salka CRK (https://www.facebook.com/crksalka) Zdrój and Strzał w kolano and the most jazzy project of Martin Režný.
E CONVERSO
bc: https://marecords.bandcamp.com/album/p-sla-mil-satana
fb: https://www.facebook.com/econverso/
The multijazz strike force E CONVERSO has been formed for twelve years by guitarist Jan Pisklák, saxophonist Michal Wróblewski, bassist Vladimír Micenko, and drummer Jan Chalupa. Their latest album “Pásla milá Satana” makes the Molotov cocktail of post-bop, free jazz, and New York downtown a la John Zorn even more explosive.
ZDRÓJ
bc: https://zdroj.bandcamp.com/
fb: https://www.facebook.com/zdrojband
The Poland-Netherlands-based improvisational duo of guitar (Jakub Zasada) and drums (Sebastiaan Janssen) operates in Wrocław. Zdrój is associated with the fertile community around Salka CRK (Kurws, Ukryte zalety systemu, Przepych, Atol Atol Atol, Barłóg). In 2022, their debut album was released by Fonoradar Records (LP) and Syf Records (MC). The duo moves from instrumental free punk with elements of krautrock to noise, proving that free improvisation is more of an idea than a framed music genre.
STRZAŁ W KOLANO
bc: https://soundartforum.bandcamp.com/track/strza-w-kolano
fb: https://www.facebook.com/jakub.majchrzak.sound.video
Strzał w kolano is the solo project of Jakub Majchrzak (Kurws, Przepych, Norymberga, Pustostany). Majchrzak is an independent musician and video artist. He has been active in the DIY music scene for twenty years and has performed 500 concerts across Eurasia. He has released 8 studio albums, 3 co-productions, and more than 20 video projections at festivals. Strzał w kolano combines compositional principles with interpretive and artisanal musical work with creative precision.
FURUBURASUTO
Furuburasuto je improvizující duo Honzy Chalupy (bicí – Janoušek-Wróblewski Quartet, E Converso, Talaqpo a další) a Martina Režného (modulární elektronika a živé procesy – Säkkikangas, OUTbetweIN, Sklo).
MOVEMENT — SOUND — SPACE 2024
4th May 2024
Kozmice Bird Meadows, Matiční dům, Opava
PERFORMERS: Peter Cusack, Michal Kindernay, Magdaléna Manderlová, Lucie Páchová, Martin Režný, Tomáš Šenkyřík, Šárka Zahálková
We invite you to the fourth installment of the project by Magdaléna Manderlová and Michal Kindernay, where the artists explore the soundscapes along the Opava River and its surroundings.
As part of the project, two exhibitions took place at Galerie Cella in 2021-22, the publication “Po proudu zvuku” was released, we published the sound online map “Zvuky Opavy” (zvukyopavy.cz), and organized a field excursion “Zvuková citlivost v terénu”. In 2023, Magdaléna and Michal curated the Pohyb – Zvuk – Prostor festival for the first time, which they relocated to Kozmické ptačí louky, and subsequently presented the project together with German partners in Leipzig.
The program’s dramaturgy is conceived as a chain of interconnected events. It takes the form of participatory listening exercises, concerts, and performances. The invited artists have created new works closely related to the given location.
PRE-PROGRAM:
May 1st, Wednesday
Meeting Point: Kozmice Bird Meadows, observatory (49.903389, 18.135948)
15:00–18:00 – BECOMING A KOZMIC EAR I. / workshop with Šárka Zahálková
Workshop on why it makes sense to sharpen our senses. Instead of observing with our eyes, we will tune in our ears and give more space to our own hearing. We will listen to the surrounding environment and the materials that shape it. The found material will be delicately transformed into the foundation of cosmic ears. These will later help us perceive the world around us in a slightly different way.
The workshop is open to anyone regardless of age and will take place outdoors, so dress accordingly.
PROGRAM:
May 4th, Saturday
Meeting Point: Kozmice Bird Meadows, observatory (49.903389, 18.135948)
9:30-12:00 Birdsong Welcome (Semix event)
13:00 INTRODUCTION
Meeting Point: Kosmice Bird Meadows, observatory (49.903389, 18.135948)
13:30–15:00 – BECOMING COSMIC EARS II / Workshop and Soundwalk with Šárka Zahálková
Continuation of Wednesday’s workshop, during which we will finish the cosmic ears and bring them to life. We will become discoverers of a different acoustics, we will become cosmic ears. We invite those who could not participate in the first part of Wednesday’s program to join the workshop and walk.
15:00-17:00 COMPOSED SOUND WALK featuring compositions/interventions created for Cosmic Meadows by Peter Cusack, Lucie Páchová, Martin Režný, Magdaléna Manderlová, and Michal Kindernay
17:00–18:00 TRANSFER TO OPAVA Train 16:54 from Jilešovice, arriving at 17:13 in Opava or Train 17:55 from Jilešovice, arriving at 18:14 in Opava
18:00–22:00 MATIC HOUSE, OPAVA Around 18:00 Sound Dinner (Nikola Rácová) 19:00 Listening Lecture by Tomáš Šenkyřík 20:00 Listening Lecture by Peter Cusack 21:00 Discussion “Sensitivity in the Landscape”: Magdaléna Manderlová and Michal Kindernay, Tomáš Šenkyřík, Šárka Zahálková, moderated by Jakub Frank
- Kompletní program festivalu je zdarma
- The festival is suitable for families with children, and the locations are accessible with a baby carrier/off-road stroller.
SONIC LAB
Saturday, April 13, 2024
Starts at 4 PM
Matiční House, Opava
Admission: 100–200 CZK
The Sonic Lab is a gathering of creators from various parts of Europe who are open to an experimental approach to sound. Some work predominantly with conceptual attributes, while others focus on the attributes of contemporary, let’s say post-club, music.
William “Bilwa” Costa
Kasha Portorosh
Martin Režný
Wilf Amis
Martin Hurych
Gobi_10k
František Hruška
The concert is presented by Bludný kámen as an accompanying program to Milan Knížák’s exhibition “Broken Mind,” which can be visited at the Cella Gallery during the evening.
Galerie Hauerova 4, budova Slezské univerzity, Opava
Špičkový britský basklarinetista Gareth Davis se pohybuje v celé řadě kontextů od soudobé kompozice po darkambientní underground (od Ostravských dnů po label Miasmah). Díky své přizpůsobivosti – nedělá mu problém interpretovat nejnáročnější skladby, improvizovat či integrovat elektroniku – je oblíbeným partnerem skladatelů formátu Bernharda Langa nebo Rolanda Dahindena, ovšem na kontě má také řadu autorských nahrávek, zpravidla s osobnostmi typu Machinefabriek, Scanner, Elliott Sharp nebo Aidan Baker, kde vyniká jeho cit pro trpělivé a komplexní ohledávání zvuku v potemnělých meditacích.
===
Roland Dahinden – Theatre of the Mind
• Gareth Davis – basklarinet a perkuse
• Mikuláš Mrva – live electronics
Ve zvukově-prostorovém procesu se rozvíjí pět vět, které se vrství na základě aditivního principu. Dva hlavní zvukové subjekty jsou vůči sobě v ambivalentním vztahu a nestále se proměňují. Znovu se vynořující zvukové subjekty jsou si podobné a přece odlišné, změna probíhá ustavičně. Vzpomenout si na už známé tvary je během představení stále obtížnější, prakticky nemožné.
Karlheinz Stockhausen – Solo für ein Melodieinstrument mit Rückkopplung
• Gareth Davis – basklarinet
• Mikuláš Mrva – live electronics
Skladbu Solo für ein Melodieinstrument mit Rückkopplung (Sólo pro melodický nástroj se zpětnou vazbou) napsal Karlheinz Stockhausen pro libovolný melodický nástroj a elektroniku mezi lety 1965-1966 na objednávku japonské veřejnoprávní vysílací společnosti. V její původní verzi byly k provedení potřeba páskové smyčky různých délek. V sedmdesátých letech bylo na Sonologickém institutu Královské konzervatoře v nizozemském Haagu vyvinuto speciální zařízení na míru pro realizaci této skladby, které ovšem nebylo možné zapůjčit pro provedení na jiných místech. Skladba se tedy dočkala větší pozornosti až s příchodem počítačové hudby počátkem devadesátých let.
Mikuláš Mrva je experimentální hudebník působící v Praze. Hraje na baskytaru, turecké a íránské dlouhokrké loutny a elektroniku. Je členem kolektivu Stratocluster, vystupoval s PMP Ensemble a SpectrumEnsemble, příležitostně pořádá koncerty experimentální a soudobé hudby a interpretů modálních hudeb Turecka, Íránu a Indie.
Spolupořadatelem akce je Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby Slezské univerzity v Opavě. Akce probíhá za podpory Ministerstva kultury ČR a Nadace život umělce.
Hear Me! ~ 11. ročník putovního festivalu volné improvizace a jiné hudby
Hear Me! ~ 11th edition of the travelling festival of free improvisation and other music
POSLYŠ VYSLYŠ SLYŠ ~ RADIKÁLNÍ NASLOUCHÁNÍ
LISTEN ANSWER HEAR ~ RADICAL LISTENING
⡷⠂soundcloud.com/hlubina_kolektiv/radikalni-naslouchani ⠐⢾
3 dny ~ 3 days
3 různá místa ~ 3 places
3 dějství ~ 3 acts
PROGRAM
30.11. ČTVRTEK
HEAR ME! OPENING
SF MINIsinks
METAL Válek // Merta // Tarnovski
GRÜNT
1.12. PÁTEK
BAJKAZYL OLOMOUC
SF MINIHélène Blondel (FR)
iva svoboda (DE)
Max Wainwright (SWE)
Genpaff
BUNKERER
3G & 1 PB
2.12. SOBOTA
DIVADLO NA CUCKY
SF MINIDalin Waldo (DK)
Pedro A. Ramírez (DE)
Gareth Davis (GB) ~ Mikuláš Mrva
Max Wainwright (SWE)
Line Gate
Pátra / Švejnar
kittylinda
pro více informací sleduj událost
more information in event
VSTUP/ENTRY:
⡷⠂ jednotlivý vstup / 1 day pass ⡷⠂ 150 / 200 / 250 (name your price)
⡷⠂3 denní vstup / 3 days pass ⡷⠂ 350 / 450 / 550 (name your price)
So 26. 8. 2023 | od 14.00 | PLATO Bauhaus (Janáčkova 3139/22, Ostrava), Galerie Díra (Musorgského 3237, Ostrava)
Francesco Corvi, Datel zkázy, Petr Ferenc, Milan Guštar, Radek Kopel, Daniel Kordík, Pablo Lienhard, Opening Performance Orchestra, Predskokan Otrok, SitbQ, Tarnovski, Tymon Zgorzelski, František Hruška
Jedním ze základních atributů elektronické hudby je pestrost, která se většinou odvíjí od použitých nástrojů a výchozího autorského přístupu. Tato rozrůzněnost se odráží i v programové skladbě Minimaratonu elektronické hudby, jež nabídne sedmnáct vystoupení v galeriích PLATO Bauhaus a Díra. Posluchači se mohou kupříkladu těšit na Milana Guštara s představením prvních modulárních syntetizérů vyrobených v Československu Číslizvuk a Antares. Premiéru skladby Tudorforest uvede Opening Performance Orchestra a současní mladí tvůrci (Ian Mikyska, Miro Tóth) budou prezentovat své elektronické projekty Datel Zkázy a Predskokan Otrok. Z Berlína přijede Pablo Lienhard s programem využívajícím mixážní pult bez vstupního signálu. Improvizovaný set Tarnovského pak bude mixem postklubové dekonstrukce, musique concrète či generativní hudby. Institut sonologie v Haagu budou reprezentovat Francesco Corvi s live kódováním zvuku a František Hruška. Harsh noise umělkyně, která si říká SitbQ překoná svou hlučností cokoli, co v Ostravě zatím zaznělo. Po skončení oficiální části Minimaratonu bude produkce pokračovat off programem do brzkých ranních hodin.
Akce je součástí festivalu Ostravské dny 2023, na který je možno zakoupit permanentku.
PROGRAM:
Kompletní line-up:
14:00 Tymon Zgorzelski – PB
14:30 František Hruška – PB
15:10 Datel zkázy – PB
16:00 Milan Guštar – PB
17:00 Radek Kopel – GD
17:30 Daniel Kordík – GD
18:15 sitbQ – GD
18.45 Francesco Corvi – PB
19:30 Pablo Lienhard – PB
20:15 Tarnovski – PB
21:00 Opening Performance Orchestra – PB
21:50 Predskokan Otrok – GD
22:40 Sakkikangas + VJ JV – GD
23:20 RDKPL – GD
00:00 Sean Kiley – GD
00:40 Clancy Reynolds – GD
01:20 Robert Karpay – GD
PB – PLATO Bauhaus (Galerie, Kino, Zahrada)
GD – Galerie Díra
Contact and opening hours
Bludný kámen, z.s.
Gudrichova 6,
746 01
Opava
bludnykamen@bludnykamen.cz
IČ: 66144108
Facebook
Youtube
Instagram
Newsletter
Cella Gallery
Matiční 4,
746 01
Opava
Tue–Thu: 9–17
Hovorny
Masarykova tř. 22,
746 01
Opava
Mon–Sun: 0-24
The activities of Bludný kámen are financially supported by grants from the Ministry of Culture of the Czech Republic and the Statutory City of Opava.